BİLGİLENDİRME | |
Şehrindeki Sokak veya Caddenizi bulmak için lütfen bulunduğunuz bölgenin sokak veya cadde ismini Türkçe ve minimum 3 karakter olarak giriniz. |
Aydınlatma Metni Hakkında
mcdonalds.com.tr Çerezler Hakkında Aydınlatma Metni (aşağıda kısaca “Çerez Aydınlatması” olarak anılacaktır.) Anadolu Restoran İşletmeleri Limited Şirketi (aşağıda kısaca “ANADOLU RESTORAN” olarak anılacaktır.) tarafından hazırlanmıştır ve mcdonalds.com.tr Aydınlatma Metni’nın ekini oluşturmaktadır.
Birçok web sitesi gibi, mcdonalds.com.tr’de de (aşağıda kısaca “SİTE” olarak anılacaktır.) ziyaretçilere kişisel içerik ve reklamlar göstermek, SİTE üzerinde trafik analizi gerçekleştirmek ve ziyaretçi kullanım alışkanlıklarını anlamak amacıyla Çerezler kullanılmaktadır.
ANADOLU RESTORAN, bu Çerez Aydınlatması SİTE’da hangi Çerezlerin kullanıldığını ve ziyaretçilerin bu konudaki tercihlerini nasıl yönetebileceğini açıklamak amacıyla hazırlamıştır.
Çerez ("Cookie") Nedir?
Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla bilgisayarınıza ya da akıllı telefon veya tablet gibi diğer cihazlarınıza yerleştirilen ve genelde harf ve rakamlardan oluşan küçük metin dosyalarıdır.
Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla bilgisayarınıza ya da akıllı telefon veya tablet gibi diğer cihazlarınıza yerleştirilen ve genelde harf ve rakamlardan oluşan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz web sitesini yöneten sunucular tarafından oluşturulurlar. Böylelikle ziyaretçi aynı siteyi ziyaret ettiğinde sunucu bunu anlayabilir. Çerezler, web sitesi sahiplerine aynı ziyaretçinin siteyi yeniden ziyaret ettiğini gösteren tanımlayıcılar gibi çalışır. Çerezler konusundan daha detaylı bilgi için www.aboutcookies.org ve www.allaboutcookies.org adreslerini ziyaret edebilirsiniz.
Hangi Çerezler Kullanılmaktadır?
Çerezler, sahipleri, kullanım ömürleri ve kullanım amaçları bakımından sınıflandırılabilir.
Sahibine göre, site çerezleri ve üçüncü taraf Çerezler kullanılmaktadır. Site çerezleri, ANADOLU RESTORAN tarafından yönetilirken, üçüncü taraf çerezlerini Google, Facebook gibi farklı firmalar yönetmektedir.
Kullanım ömrüne göre, oturum çerezleri ve kalıcı çerezler kullanılmaktadır. Oturum çerezleri ziyaretçinin web sitesini terk etmesiyle birlikte silinirken, kalıcı çerezler değişen sürelerle ziyaretçilerin cihazlarında kalmaktadır.
Kullanım amaçlarına göre, Site’de teknik çerezler, doğrulama çerezleri, hedefleme/reklam çerezleri, kişiselleştirme çerezleri ve analitik çerezler kullanılmaktadır.
Çerezler Neden Kullanılmaktadır?
SİTE’de, kullanılan Çerezler, aşağıdaki amaçlar kapsamında kullanılmaktadır:
SİTE’in çalışması için gerekli temel fonksiyonları gerçekleştirmek. Örneğin, SİTE üyelerinin, üyelik bilgileriyle giriş yapabilmesi.
SİTE’yı analiz etmek ve SİTE’nın performansını arttırmak. Örneğin, SİTE’yı ziyaret edenlerin sayısının tespit edilmesi ve buna göre performans ayarlarının yapılması ya da ziyaretçilerin aradıklarını bulmalarının kolaylaştırılması.
SİTE’nın işlevselliğini arttırmak ve kullanım kolaylığı sağlamak. Örneğin, SİTE’yı ziyaret eden ziyaretçinin daha sonraki ziyaretinde kullanıcı adı bilgisinin ya da uçuş arama sorgularının hatırlanması veya SİTE üzerinden üçüncü taraf sosyal medya faaliyetlerine bağlantı sağlamak.
Kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirmek. Örneğin, ziyaretçilerin görüntüledikleri uçuş ve destinasyonlar üzerinden ziyaretçilerin ilgi alanlarıyla ilgili reklam gösterilmesi.
Çerez Türleri Nelerdir?
SİTE’de kullanılan çerez türleri şunlardır:
Zorunlu Çerezler:
Gerekli ve önemli çerezdir. Kullanıcı hesabı oluşturmanıza, giriş yapmanıza ve SİTE’de gezinti yapmanıza olanak sağlar. Kalıcı çerezler tarayıcı veya uygulamayı kapattıktan sonra bilgisayarınızda veya mobil cihazınızda kalır ve web sitemize döndüğünüzde sizi tanımak için kullanılır.
Performans ve analiz çerezleri:
Ziyaretçilerin web siteleri ve uygulamalardaki genel çalışmasını geliştirmek için web siteleri ve uygulamaları (izlenen sayfalar, ziyaretin ortalama süresi, vs.) nasıl kullandığınız hakkında bilgi toplamak için kullanılır.
İşlevsellik çerezleri:
İşlevsellik çerezleri, web sitesinde ziyareti kolaylaştırmak ve tarama deneyiminizi geliştirmek için kullanılan çerezlerdir. Tercih ettiğiniz dil, düzen veya renk şeması gibi belirli ayarları, hatırlamak için izin verir.
Hedefleme ve Reklam çerezleri:
Hedefleme ve Reklam çerezleri, bir uygulama/web sitesine veya kullanım ziyareti sırasında SİTE reklam ağları veya üçüncü şahıslar (Google, Facebook vb.) tarafından yüklenen çerezlerdir. Reklam çerezleri, SİTE reklam ağları ile üçüncü şahıslara sitemize ziyaretinizle ilgili bazı bilgileri iletmek için kullanılır.
SİTE'de Kullanılan Çerezler
Kullanılan Çerezler
1.Zorunlu Çerezler:Çerez Tercihleri Nasıl Yönetilir?
Ziyaretçilerin kendilerine ait hangi kişisel verilerin toplanabildiği konusunda tercihlerini serbestçe kullanabilmesi ANADOLU RESTORAN için son derece önemlidir. Bununla birlikte, SİTE’nin çalışması için zorunlu olan Çerezler konusunda tercih yönetimi mümkün olamamaktadır. Ayrıca, bazı Çerezlerin kapatılması halinde SİTE’nin çeşitli fonksiyonlarının çalışmayabileceğini hatırlatırız.
SİTE’de kullanılan Çerezlere dair tercihlerini ne şekilde yönetebileceğinize ilişkin bilgiler aşağıdaki gibidir:
SİTE’de yer alan çerezlerin seçimi için Web Sitesi Çerez Yönetim Aracı’nı kullanabileceğiniz gibi farklı yöntemlerle de çerez tercihlerinizi ayarlayabilirsiniz.
Ziyaretçiler, SİTE’yı görüntüledikleri tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına da sahiptir. Eğer kullanılmakta olan tarayıcı bu imkânı sunmaktaysa, tarayıcı ayarları üzerinden Çerezlere ilişkin tercihleri değiştirmek mümkündür. Böylelikle, tarayıcının sunmuş olduğu imkânlara göre farklılık gösterebilmekle birlikte, veri sahiplerinin çerezlerin kullanılmasını engelleme, çerez kullanılmadan önce uyarı almayı tercih etme veya sadece bazı Çerezleri devre bırakma ya da silme imkânları bulunmaktadır. Bu konudaki tercihler kullanılan tarayıcıya göre değişiklik göstermekle birlikte genel açıklamaya https://www.aboutcookies.org/ adresinden ulaşmak mümkündür. Çerezlere ilişkin tercihlerin, ziyaretçinin SİTE’ya erişim sağladığı her bir cihaz özelinde ayrı ayrı yapılması gerekebilecektir.
Ziyaretçiler Hangi Haklara Sahip?
6698 Sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu’nun 11. maddesi uyarınca ziyaretçiler, ANADOLU RESTORAN’ya başvurarak, kendirleriyle ilgili,
haklarına sahiptir.
Söz konusu haklar, kişisel veri sahipleri tarafından yazılı olarak ya da kayıtlı elektronik posta adresi üzerinden iletildiğinde her hâlükârda 30 (otuz) gün içerisinde değerlendirilerek sonuçlandırılacaktır.Ayrıntılı bilgi için bkz: Aydınlatma Metni
Rıza ve Çerez Aydınlatmasında Değişiklikler
ANADOLU RESTORAN, Çerez Aydınlatması ile ziyaretçilerine Çerez kullanımı konusunda detaylı açıklama sunmayı ve Çerez tercihleri konusunda bilgilendirmede bulunmayı hedeflemiştir. Bu bakımdan, SİTE’de yer alan Çerez bilgilendirme uyarısının kapatılması ve SİTE’nin kullanmaya devam edilmesi halinde Çerez kullanımına rıza verildiği kabul edilmektedir. Ziyaretçilerin Çerez tercihlerini değiştirme imkânı her zaman saklıdır.
ANADOLU RESTORAN, Çerez Aydınlatması hükümlerini dilediği zaman değiştirebilir. Güncel Aydınlatma SİTE’de yayınlandığı tarihte yürürlük kazanır.
Son güncelleme tarihi: 01.09.2019
Anadolu Restoran bu web sitesini ziyaret ettiğinizde, doğrudan (istenilen bilgiyi vermeniz halinde) veya dolaylı olarak (ör: internet giriş kayıtları) sizinle ilgili kişisel bilgi toplayabilir. Bu bilgiler, sadece Anadolu Restoran tarafından istek ve şikâyetleriniz doğrultusunda kullandırılacaktır. Sizden talep edilmeyen kişisel bilgileri bize verdiğiniz takdirde, bu bilgileri bu sitede belirtilen şekilde kullanmamızı onaylamış olmaktasınız.
1- Bu sitenin (www.mcdonalds.com.tr) kullanım hakkı Anadolu Restoran İşletmeleri Ltd. Şti’ne aittir. ( Bundan böyle Anadolu Restoran olarak anılacaktır.) Bu sitede tanıtılan ürünler, yalnızca Türkiye’deki McDonald’s Restoranlarında satılmaktadır ve bu sitede yer alan kampanyalar yalnızca söz konusu kampanyaya katılan restoranlarda geçerlidir. Bu sitede yer alan tüm içerik yalnızca bilgi amaçlıdır. Bu siteden elde edilen bilgiler yetkili satıcı ve servislerden edinebileceğiniz bilgilerin yerine kullanılmaz veya doğru olarak kabul edilmez.
2- Anadolu Restoran, bu web sitesinde yer alan bütün ürün ve hizmetleri, bilgileri ve görsel unsurları önceden bildirimde bulunmaksızın değiştirme hakkını saklı tutar. Metinler, resimler, çizimler, ses, animasyon ve diğer unsurlar telif hakkına tabidir. Bu düzenlemeler ticari kullanım amacıyla kopya edilemez, değiştirilemez, dağıtılamaz veya diğer sitelere gönderilemez. Bu sitede yer alan tüm markalar, ürün isimleri, şirket logo ve amblemleri de ayrıca marka hakkına tabidir. Aksi bir durum veya kullanım her türlü hukuki ve cezai takibatın yapılmasına neden olacaktır.
3- Anadolu Restoran web sitesinin virüs ve benzeri amaçlı yazılımlardan arındırılmış olması için mevcut imkanlar dahilinde tedbir almış olmakla birlikte, nihai güvenliğin sağlanması için kullanıcı, kendi virüs koruma sistemini tedarik etmek ve gerekli korumayı sağlamakla yükümlüdür. Bu çerçevede kullanıcı, Anadolu Restoran sitesine girmesi nedeniyle kendi yazılım ve işletim sistemlerinde oluşabilecek tüm hata ve bunların doğrudan yada dolaylı sonuçlarından kendisinin sorumlu olduğunu kabul eder.
4- Anadolu Restoran web sitesinde yer alan her türlü fiyat, bilgi, resim , açıklama ve haber (kısaca "bilgi") sadece tanıtım ve bilgi verme amaçlıdır. Kullanıcı hiçbir şekilde web sitesinde yer alan "bilgi"lerin hatalı olduğu ya da bu bilgilere istinaden zarara uğradığı iddiasında bulunamaz. Kullanıcı, bilgileri referans alarak bir işlem yapmak niyetinde olduğunda, nihai ve güvenilir enformasyonu Anadolu Restoran’dan temin etmekle yükümlü olduğunu ve web sitesinde yayınlanan bilgilerin güncel olmaması nedeniyle Anadolu Restoran’nın herhangi bir sorumluluğu olmadığını kabul eder.
5- Anadolu Restoran kendi takdirinde olmak üzere sitenin içeriğini dilediği zaman değiştirme, kullanıcılara sağlanan herhangi bir hizmeti değiştirme ya da sona erdirme ve Anadolu Restoran web sitesinde kayıtlı kullanıcı bilgi ve verilerini silme, devretme hakkını saklı tutar. Anadolu Restoran web sitesinin hatasız olması için her türlü tedbir almış olmakla birlikte, sitede mevcut ya da oluşabilecek hatalar ile ilgili herhangi bir garanti verilmemektedir.
6- Resmi makamlardan kullanıcıya yönelik bir suç duyurusu yada resmi soruşturma talebi gelmesi ve/veya kullacının Anadolu Restoran sistemlerinin çalışmasına engel olacak yada işleyişini değiştirecek herhangi bir elektronik sabotaj veya saldırı yaptığının tespit edilmesi halinde, Anadolu Restoran kullanıcının kimlik bilgilerini araştırma ve yasal mercilere bildirimde bulunma hakkına sahiptir.
7- Anadolu Restoran bu web sitesini ziyaret ettiğinizde, doğrudan (istenilen bilgiyi vermeniz halinde) veya dolaylı olarak (ör: internet giriş kayıtları) sizinle ilgili kişisel bilgi toplayabilir. Bu bilgiler, sadece Anadolu Restoran tarafından istek ve şikâyetleriniz doğrultusunda kullandırılacaktır. Ayrıca Anadolu Restoran bu bilgileri, gelecekte, pazarlama, pazar araştırması, satış bilgilerinin takibi ve size ulaşmak gibi amaçlarla kullanmak üzere saklayacaktır. Sizden talep edilmeyen kişisel bilgileri bize verdiğiniz takdirde, bu bilgileri bu sitede belirtilen şekilde kullanmamızı onaylamış olmaktasınız.
8- Anadolu Restoran bu web sitesine veya bu siteden bağlantı yapılarak ulaşılan herhangi bir web sitesine girilmesi veya bunların kullanımından doğabilecek doğrudan veya dolaylı kayıp veya zararlardan Anadolu Restoran sorumlu tutulamaz.
9- İnternetin yapısı gereği bilgiler internet üzerinde yeterli güvenlik önlemleri olmaksızın dolaşabilir ve yetkili olmayan kişiler tarafından alınıp kullanılabilir. Bu kullanım ve kullanımdan doğacak zarar Anadolu Restoran’nın sorumluluğunda değildir.
10- Anadolu Restoran web sitesi, "kullanım şartları"nın herhangi bir maddesini, bildirimde bulunmaksızın değiştirme, yenileme veya iptal hakkına sahiptir. Değiştirilen, yenilenen yada yürürlükten kaldırılan her hüküm, yayın tarihinde tüm kullanıcılar bakımından hüküm ifade edecektir.
11- Kullanıcılar ile Anadolu Restoran arasında ortaya çıkabilecek ihtilâflarda, Anadolu Restoran elektronik kayıtları delil olarak kabul edilecektir. Bu tür ihtilâfların çözümünde işbu kullanım şartı ve yasal uyarı metni esas alınacak olup, İstanbul mahkemeleri ve icra daireleri yetkili olacak ve ihtilâf Türkiye Cumhuriyeti Kanunlarına göre çözülecektir.
Kişisel Verilerin Korunması
ANADOLU RESTORAN İŞLETMELERİ LİMİTED ŞİRKETİ KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI WEB SİTESİ ZİYARETÇİLERİ VE MOBİL UYGULAMA AYDINLATMA METNİ
698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu'na (“Kanun” veya “KVKK”) göre Anadolu Restoran İşletmeleri Limited Şirketi (“Anadolu Restoran”) sizinle ilgili kişisel verileri işlemesi sebebiyle veri sorumlusudur. Kanun’un Aydınlatma Yükümlülüğünü düzenleyen 10. maddesine göre veri sorumluları, kişisel verilerini işledikleri gerçek kişileri bazı konularda bilgilendirmekle yükümlüdür.
İlgili Kişi
Kişisel verileri Anadolu Restoran tarafından işlenen siz, web sitemiz (“Web Sitesi”), mobil uygulama (“Mobil Uygulama”) ve çağrı merkezi hizmetimiz (“Alo Servis”) kapsamında ve aşağıda detayları belirtilen şekilde veri işleme faaliyetleri nedeniyle İlgili Kişi olarak kabul edilmektesiniz.
Veri Sorumlusu
Sizinle ilgili kişisel veriler konusunda kişisel verilerin işleme amaçlarını ve vasıtalarını belirleyen, veri kayıt sisteminin kurulmasından ve yönetilmesinden sorumlu olan Anadolu Restoran veri sorumlusudur.
İşlenen Kişisel Verileriniz, İşlenme Amaçları ve Hukuki Sebepleri
Web Sitemiz Kapsamında Ürün veya Hizmet Satın Alıyorsanız (üye olarak veya olmadan):
Kişisel Veriler |
İşlenme Amaçları |
Hukuki Sebep |
Hukuki Dayanak |
Soyad, Ad, Doğum Tarihi, Cinsiyet, Telefon Numarası, Kişisel E-Posta Adresi, Şifre/Parola, Lokasyon Bilgisi |
Mal / Hizmet Satış Süreçlerinin Yürütülmesi Müşteri İlişkileri Yönetimi Süreçlerinin Yürütülmesi |
Bir Sözleşmenin Kurulması Ya Da İfasıyla Doğrudan İlgili Olması Sebebiyle KVKK Md.5/2c'ye İstinaden |
Web Üyelik Sözleşmesi |
Soyad, Ad, Telefon Numarası, Adres, Kişisel E-Posta Adresi, Lokasyon Bilgisi Müşteri ID, Sipariş Edilen Ürün, Sipariş Tarihi, İçecek Seçimi Bilgisi, İstenmeyen Malzeme Bilgisi, Promosyon Bilgisi, Sos Seçimi Bilgisi, Sürpriz Oyuncak Seçimi, Yan Ürün Bilgisi, Sipariş Açıklaması ve Ödeme Yöntemi Bilgisi, Mc Puan Bilgisi |
Mal / Hizmet Satış Süreçlerinin Yürütülmesi Müşteri İlişkileri Yönetimi Süreçlerinin Yürütülmesi Mal / Hizmet Üretim ve Operasyon Süreçlerinin Yürütülmesi Mal / Hizmet Satış Sonrası Destek Hizmetlerinin Yürütülmesi |
Bir Sözleşmenin Kurulması Ya Da İfasıyla Doğrudan İlgili Olması Sebebiyle KVKK Md.5/2c'ye İstinaden |
Ürün Satış Sözleşmesi |
Bağlantı Zamanı, Kullanılan IP Protokolü, Ziyaret Edilen Sayfa, Bağlantı Bitiş Zamanı, IP Adresi ve Aktarılan Veri Miktarı |
Faaliyetlerin Mevzuata Uygun Yürütülmesi Ziyaretçi Kayıtlarının Oluşturulması ve Takibi |
Kanunlarda Açıkça Öngörülmesi Sebebiyle KVKK Md.5/2a'ya İstinaden Açık Rızanıza İstinaden KVKK Md.5/1 |
5651 Sayılı İnternet Ortamında Yapılan Yayınların Düzenlenmesi ve Bu Yayınlar Yoluyla İşlenen Suçlarla Mücadele Edilmesi Hakkında Kanun'daki Yer Sağlayıcının Sorumluluğu (Madde 4) |
Soyad, Ad, Doğum Tarihi, Cinsiyet, Telefon Numarası, Kişisel E-Posta Adresi, Lokasyon Bilgisi, Şifre / Parola ve Ticari Elektronik İletişim İzni, KVK İzni Müşteri ID, Sipariş Edilen Ürün, Sipariş Tarihi, İçecek Seçimi Bilgisi, İstenmeyen Malzeme Bilgisi, Promosyon Bilgisi, Sos Seçimi Bilgisi, Sürpriz Oyuncak Seçimi, Yan Ürün Bilgisi, Sipariş Açıklaması ve Ödeme Yöntemi Bilgisi, McPuan Bilgisi |
Reklam / Kampanya / Promosyon Süreçlerinin Yürütülmesi Pazarlama Analiz Çalışmalarının Yürütülmesi Kurumsal İletişim Faaliyetlerinin Planlanması ve İcrası Ürün ve/veya Hizmetlerin Pazarlama ve Satış Süreçlerinin Planlanması ve İcrası Müşteri İlişkileri Yönetimi Süreçlerinin Planlanması ve İcrası Şirketin Sunduğu Ürün ve/veya Hizmetlere Bağlılık Oluşturulması ve/veya Arttırılması Süreçlerinin Planlanması ve/veya İcrası |
Açık Rızanıza İstinaden KVKK Md.5/1 |
Açık Rıza |
Mobil Uygulamamız Kapsamında Üye Oluyorsanız ve/veya Ürün veya Hizmet Satın Alıyorsanız:
Kişisel Veriler |
İşlenme Amaçları |
Hukuki Sebep |
Hukuki Dayanak |
Soyad, Ad, Telefon Numarası, Adres, Kişisel E-Posta Adresi, Lokasyon Bilgisi Müşteri ID, Sipariş Edilen Ürün, Sipariş Tarihi, İçecek Seçimi Bilgisi, İstenmeyen Malzeme Bilgisi, Promosyon Bilgisi, Sos Seçimi Bilgisi, Sürpriz Oyuncak Seçimi, Yan Ürün Bilgisi, Sipariş Açıklaması ve Ödeme Yöntemi Bilgisi, McPuan Bilgisi, Talep, Şikâyet ve Hizmet Kalitesi Bilgisi |
Mal / Hizmet Satış Süreçlerinin Yürütülmesi Müşteri İlişkileri Yönetimi Süreçlerinin Yürütülmesi Mal / Hizmet Üretim ve Operasyon Süreçlerinin Yürütülmesi Mal / Hizmet Satış Sonrası Destek Hizmetlerinin Yürütülmesi Talep ve Şikâyetlerin Takibi Sürecinin Yürütülmesi |
Bir Sözleşmenin Kurulması Ya Da İfasıyla Doğrudan İlgili Olması Sebebiyle KVKK Md.5/2c'ye İstinaden |
Ürün Satış Sözleşmesi |
Soyad, Ad, Doğum Tarihi, Cinsiyet, Telefon Numarası, Kişisel E-Posta Adresi, Lokasyon Bilgisi, Şifre / Parola ve Ticari Elektronik İletişim İzni, KVK İzni Müşteri ID, Sipariş Edilen Ürün, Sipariş Tarihi, İçecek Seçimi Bilgisi, İstenmeyen Malzeme Bilgisi, Promosyon Bilgisi, Sos Seçimi Bilgisi, Sürpriz Oyuncak Seçimi, Yan Ürün Bilgisi, Sipariş Açıklaması ve Ödeme Yöntemi Bilgisi, McPuan Bilgisi |
Reklam / Kampanya / Promosyon Süreçlerinin Yürütülmesi Pazarlama Analiz Çalışmalarının Yürütülmesi Kurumsal İletişim Faaliyetlerinin Planlanması ve İcrası Ürün ve/veya Hizmetlerin Pazarlama ve Satış Süreçlerinin Planlanması ve İcrası Müşteri İlişkileri Yönetimi Süreçlerinin Planlanması ve İcrası Şirketin Sunduğu Ürün ve/veya Hizmetlere Bağlılık Oluşturulması ve/veya Arttırılması Süreçlerinin Planlanması ve/veya İcrası |
Açık Rızanıza İstinaden KVKK Md.5/1 |
Açık Rıza |
Alo Servis Hizmetimiz Kapsamında Ürün veya Hizmet Satın Alıyorsanız (üye olarak veya olmadan)
Kişisel Veriler |
İşlenme Amaçları |
Hukuki Sebep |
Hukuki Dayanak |
Soyad, Ad, Telefon Numarası, Adres Müşteri ID, Sipariş Edilen Ürün, Sipariş Tarihi, İçecek Seçimi Bilgisi, İstenmeyen Malzeme Bilgisi, Promosyon Bilgisi, Sos Seçimi Bilgisi, Sürpriz Oyuncak Seçimi, Yan Ürün Bilgisi, Sipariş Açıklaması ve Ödeme Yöntemi Bilgisi, McPuan Bilgisi |
Mal / Hizmet Satış Süreçlerinin Yürütülmesi Müşteri İlişkileri Yönetimi Süreçlerinin Yürütülmesi Mal / Hizmet Üretim ve Operasyon Süreçlerinin Yürütülmesi Mal / Hizmet Satış Sonrası Destek Hizmetlerinin Yürütülmesi Talep ve Şikâyetlerin Takibi Sürecinin Yürütülmesi |
Bir Sözleşmenin Kurulması Ya Da İfasıyla Doğrudan İlgili Olması Sebebiyle KVKK Md.5/2c'ye İstinaden |
Ürün Satış Sözleşmesi |
Soyad, Ad, Telefon Numarası, Adres Müşteri ID, Sipariş Edilen Ürün, Sipariş Tarihi, İçecek Seçimi Bilgisi, İstenmeyen Malzeme Bilgisi, Promosyon Bilgisi, Sos Seçimi Bilgisi, Sürpriz Oyuncak Seçimi, Yan Ürün Bilgisi, Sipariş Açıklaması ve Ödeme Yöntemi Bilgisi, McPuan Bilgisi |
Mal / Hizmet Satışlarının Yürütülmesi Müşteri İlişkileri Yönetimi Süreçlerinin Yürütülmesi İçin Sisteme Kaydedilmesi |
Açık Rızanıza İstinaden KVKK Md.5/1 |
Açık Rıza |
Soyad, Ad, Doğum Tarihi, Cinsiyet, Telefon Numarası, Kişisel E-Posta Adresi, Şifre / Parola ve Ticari Elektronik İletişim İzni, KVK İzni Müşteri ID, Sipariş Edilen Ürün, Sipariş Tarihi, İçecek Seçimi Bilgisi, İstenmeyen Malzeme Bilgisi, Promosyon Bilgisi, Sos Seçimi Bilgisi, Sürpriz Oyuncak Seçimi, Yan Ürün Bilgisi, Sipariş Açıklaması ve Ödeme Yöntemi Bilgisi, McPuan Bilgisi |
Reklam / Kampanya / Promosyon Süreçlerinin Yürütülmesi Pazarlama Analiz Çalışmalarının Yürütülmesi Kurumsal İletişim Faaliyetlerinin Planlanması ve İcrası Ürün ve/veya Hizmetlerin Pazarlama ve Satış Süreçlerinin Planlanması ve İcrası Müşteri İlişkileri Yönetimi Süreçlerinin Planlanması ve İcrası Şirketin Sunduğu Ürün ve/veya Hizmetlere Bağlılık Oluşturulması ve/veya Arttırılması Süreçlerinin Planlanması ve/veya İcrası |
Açık Rızanıza İstinaden KVKK Md.5/1 |
Açık Rıza |
Ayrıca, yukarıda belirtilen kişisel verilerinize ilişkin olarak Şirketimiz, bilgi güvenliği süreçlerinin yürütülmesi, veri sorumlusu operasyonlarının güvenliğinin temini ile Şirket’in bilişim ve teknoloji alt yapısının yönetilmesi ve kanuni yükümlülüklerimizin yerine getirilmesi amaçlı faaliyetler gerçekleştirmektedir.
Kişisel Verilerinizin Aktarılması
Kişisel verileriniz KVKK md.28/1 çerçevesinde talep edilmesi halinde aydınlatma yükümlülüğü olmadan ve açık rızanız aranmadan ilgili makamlara aktarılabilir.
Bunun dışında öngörülemeyen durumlarda da kişisel verileriniz kanunlarda açıkça belirtilmiş durumlarda talep edilmesi halinde kanunlarda belirtilen kamu kurumlarına (bakanlıklar, Cumhurbaşkanlığı kurulları gibi idari makamlara) kanunda öngörülen amaç ve sınırlamalar dâhilinde aktarılabilir.
Aşağıda bulunan üçüncü kişilere (yurt içinde veya yurt dışında) aktarımlar, açık rızanıza veya diğer gerekli kanuni şartların varlığına dayanarak yapılmaktadır.
Aktarılan Kurumlar |
Aktarılan Kişisel Veriler |
Aktarma Amaçları |
Çağrı Merkezi Alanında Faaliyet Gösteren Şirketler |
Soyad, Ad, Doğum Tarihi, Cinsiyet, Telefon Numarası, Kişisel E-Posta Adresi Müşteri ID, Sipariş Edilen Ürün, Sipariş Tarihi, İçecek Seçimi Bilgisi, İstenmeyen Malzeme Bilgisi, Promosyon Bilgisi, Sos Seçimi Bilgisi, Sürpriz Oyuncak Seçimi, Yan Ürün Bilgisi, Sipariş Açıklaması ve Ödeme Yöntemi Bilgisi |
Mal / Hizmet Satış Süreçlerinin Yürütülmesi Mal / Hizmet Üretim ve Operasyon Süreçlerinin Yürütülmesi Mal / Hizmet Satış Sonrası Destek Hizmetlerinin Yürütülmesi |
Franchisee McDonald’s İşletmeleri |
Soyad, Ad, Açık Adres, Telefon Numarası Müşteri ID, Sipariş Edilen Ürün, Sipariş Tarihi, İçecek Seçimi Bilgisi, İstenmeyen Malzeme Bilgisi, Promosyon Bilgisi, Sos Seçimi Bilgisi, Sürpriz Oyuncak Seçimi, Yan Ürün Bilgisi, Sipariş Açıklaması ve Ödeme Yöntemi Bilgisi |
Mal / Hizmet Satış Süreçlerinin Yürütülmesi Mal / Hizmet Üretim ve Operasyon Süreçlerinin Yürütülmesi Mal / Hizmet Satış Sonrası Destek Hizmetlerinin Yürütülmesi |
Şirket tarafından pazarlama ve müşteri ilişkileri yönetimi faaliyetlerine ilişkin hizmet alınan üçüncü kişiler (SMS ve e-posta gönderimi, Müşteri İlişkileri Yönetimi, iletişim kanalı hizmeti (her türlü elektronik yazılı iletişim kanalı, WhatsApp vb. dahil), bulut bilişim, yedekleme, yazılım desteği veren şirketler, sosyal medya şirketleri vb.) |
Soyad, Ad, Doğum Tarihi, Adres, Cinsiyet, Telefon Numarası, Kişisel E-Posta Adresi, Şifre / Parola ve Ticari Elektronik İletişim İzni, KVK İzni, Lokasyon Bilgisi
|
Reklam / Kampanya / Promosyon Süreçlerinin Yürütülmesi Pazarlama Analiz Çalışmalarının Yürütülmesi Kurumsal İletişim Faaliyetlerinin Planlanması ve İcrası, Ürün ve/veya Hizmetlerin Pazarlama, Satış ve Satış Sonrası Süreçlerinin Planlanması ve İcrası, Müşteri İlişkileri Yönetimi Süreçlerinin Planlanması ve İcrası Şirketin Sunduğu Ürün ve/veya Hizmetlere Bağlılık Oluşturulması ve/veya Arttırılması Süreçlerinin Planlanması ve/veya İcrası |
Yazılım ve Bilişim Teknolojisi Hizmetleri veren şirketler |
Soyad, Ad, Doğum Tarihi, Adres, Cinsiyet, Telefon Numarası, Kişisel E-Posta Adresi, Şifre / Parola ve Ticari Elektronik İletişim İzni, KVK İzni
|
Bilgi Güvenliği Süreçlerinin Yürütülmesi Veri Sorumlusu Operasyonlarının Güvenliğinin Temini Şirket’in Bilişim ve Teknoloji Alt Yapısının Yönetilmesi (web sitesi hizmetleri alınması dâhil) |
Kişisel Verilerin Elde Edilme Yöntemleri
Kişisel verileriniz; internet, e-posta, mobil cihaz gibi dijital ortamlarda otomatik ya da kısmen otomatik yöntemlerle elde edilmektedir.
Kişisel Verilerinizle İlgili Haklarınız
İlgili kişiler kişisel verilerine ilişkin haklarını kullanmak için öncelikle veri sorumlusuna başvurmak zorundadırlar. Kanunun 14'üncü maddesine göre Kişisel Verileri Koruma Kurulu'na doğrudan şikâyette bulunulamaz.
Kanun uyarınca kişisel verilerinizle ilgili olarak
Veri Sorumlusuna Başvuru Yöntemi
Başvurunuzu
yapabilirsiniz.
Başvuru yapılırken uyulması gereken usul ve esaslar hakkındaki daha detaylı bilgiye Kişisel Verileri Koruma Kurumu'nun " Veri Sorumlusuna Başvuru Usul ve Esasları Hakkında Tebliğ ile ulaşabilirsiniz.
ANADOLU RESTORAN İŞLETMELERİ LİMİTED ŞİRKETİ KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI WEB SİTESİ ZİYARETÇİLERİ VE MOBİL UYGULAMA AYDINLATMA METNİ
6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu'na (“Kanun” veya “KVKK”) göre Anadolu Restoran İşletmeleri Limited Şirketi (Anadolu Restoran) sizinle ilgili kişisel verileri işlemesi sebebiyle veri sorumlusudur. Kanunun Aydınlatma Yükümlülüğünü düzenleyen 10. maddesine göre veri sorumluları, kişisel verilerini işledikleri gerçek kişileri bazı konularda bilgilendirmekle yükümlüdür.
İlgili Kişi
Kişisel verileri Anadolu Restoran tarafından işlenen siz web sitemiz (Web Sitesi) veya mobil uygulama (Mobil Uygulama) kapsamında ve aşağıda detayları belirtilen şekilde veri işleme faaliyetleri nedeniyle İlgili Kişi olarak kabul edilmektesiniz.
Veri Sorumlusu
Sizinle ilgili kişisel veriler konusunda kişisel verilerin işleme amaçlarını ve vasıtalarını belirleyen, veri kayıt sisteminin kurulmasından ve yönetilmesinden sorumlu olan Anadolu Restoran veri sorumlusudur.
İşlenen Kişisel Verileriniz, İşlenme Amaçları ve Hukuki Sebepleri
Yalnızca Web Sitesini Ziyaret Ediyorsanız veya herhangi bir üyelik olmadan Ürün veya Hizmet satın alıyorsanız:
Kişisel Veriler |
İşlenme Amaçları |
Hukuki Sebep |
Hukuki Dayanak |
Soyad, Ad, Telefon Numarası, Adres, Kişisel E-Posta Adresi Müşteri ID, Sipariş Edilen Ürün, Sipariş Tarihi, İçecek Seçimi Bilgisi, İstenmeyen Malzeme Bilgisi, Promosyon Bilgisi, Sos Seçimi Bilgisi, Sürpriz Oyuncak Seçimi, Yan Ürün Bilgisi, Sipariş Açıklaması ve Ödeme Yöntemi Bilgisi, Mc Puan Bilgisi |
Mal / Hizmet Satış Süreçlerinin Yürütülmesi Müşteri İlişkileri Yönetimi Süreçlerinin Yürütülmesi Mal / Hizmet Üretim ve Operasyon Süreçlerinin Yürütülmesi Mal / Hizmet Satış Sonrası Destek Hizmetlerinin Yürütülmesi |
Bir Sözleşmenin kurulması ya da ifasıyla doğrudan ilgili olması sebebiyle KVKK Md.5/2c'ye istinaden |
Ürün Satış Sözleşmesi |
Bağlantı Zamanı, Kullanılan IP Protokolü, Ziyaret Edilen Sayfa, Bağlantı Bitiş Zamanı, IP Adresi ve Aktarılan Veri Miktarı |
Faaliyetlerin Mevzuata Uygun Yürütülmesi, Ziyaretçi Kayıtlarının Oluşturulması ve Takibi |
Kanunlarda Açıkça Öngörülmesi Sebebiyle KVKK Md.5/2a'ya istinaden |
5651 Sayılı İnternet Ortamında Yapılan Yayınların Düzenlenmesi ve Bu Yayınlar Yoluyla İşlenen Suçlarla Mücadele Edilmesi Hakkında Kanun'daki Yer Sağlayıcının Sorumluluğu (Madde 4) |
Çerez Bilgileri |
Pazarlama Analiz Çalışmalarının Yürütülmesi Reklam / Kampanya / Promosyon Süreçlerinin Yürütülmesi |
Meşru menfaatlerimiz sebebiyle KVKK Md.5/2f'ye istinaden |
Meşru Menfaat |
Web Sitesine Üye Olup Herhangi Bir Ürün veya Hizmet Almıyorsanız (yukarıdaki faaliyetlere ilaveten):
Kişisel Veriler |
İşlenme Amaçları |
Hukuki Sebep |
Hukuki Dayanak |
Soyad, Ad, Doğum Tarihi, Cinsiyet, Telefon Numarası, Kişisel E-Posta Adresi, Şifre / Parola |
Mal / Hizmet Satış Süreçlerinin Yürütülmesi Müşteri İlişkileri Yönetimi Süreçlerinin Yürütülmesi |
Bir Sözleşmenin kurulması ya da ifasıyla doğrudan ilgili olması sebebiyle KVKK Md.5/2c'ye istinaden |
Web Sitesi Üyelik Sözleşmesi |
Soyad, Ad, Doğum Tarihi, Cinsiyet, Telefon Numarası, Kişisel E-Posta Adresi, KVKK ve Ticari Elektronik İletişim İzni ve Şifre / Parola |
Reklam / Kampanya / Promosyon Süreçlerinin Yürütülmesi amacıyla |
Açık Rızanıza İstinaden KVKK Md.5/1 |
Açık Rıza |
Web Sitesine Üye Olup Ürün veya Hizmet Satın Alıyorsanız (yukarıdaki faaliyetlere ilaveten):
Kişisel Veriler |
İşlenme Amaçları |
Hukuki Sebep |
Hukuki Dayanak |
Soyad, Ad, Telefon Numarası, Adres, Kişisel E-Posta Adresi Müşteri ID, Sipariş Edilen Ürün, Sipariş Tarihi, İçecek Seçimi Bilgisi, İstenmeyen Malzeme Bilgisi, Promosyon Bilgisi, Sos Seçimi Bilgisi, Sürpriz Oyuncak Seçimi, Yan Ürün Bilgisi, Sipariş Açıklaması ve Ödeme Yöntemi Bilgisi, McPuan Bilgisi |
Mal / Hizmet Satış Süreçlerinin Yürütülmesi Müşteri İlişkileri Yönetimi Süreçlerinin Yürütülmesi Mal / Hizmet Üretim ve Operasyon Süreçlerinin Yürütülmesi Mal / Hizmet Satış Sonrası Destek Hizmetlerinin Yürütülmesi |
Bir Sözleşmenin kurulması ya da ifasıyla doğrudan ilgili olması sebebiyle KVKK Md.5/2c'ye istinaden |
Ürün Satış Sözleşmesi Web Sitesi Üyelik Sözleşmesi |
Soyad, Ad, Doğum Tarihi, Cinsiyet, Telefon Numarası, Kişisel E-Posta Adresi, Şifre / Parola ve Ticari Elektronik İletişim İzni, KVK İzni Müşteri ID, Sipariş Edilen Ürün, Sipariş Tarihi, İçecek Seçimi Bilgisi, İstenmeyen Malzeme Bilgisi, Promosyon Bilgisi, Sos Seçimi Bilgisi, Sürpriz Oyuncak Seçimi, Yan Ürün Bilgisi, Sipariş Açıklaması ve Ödeme Yöntemi Bilgisi, McPuan Bilgisi |
Reklam / Kampanya / Promosyon Süreçlerinin Yürütülmesi Pazarlama Analiz Çalışmalarının Yürütülmesi Kurumsal İletişim Faaliyetlerinin Planlanması ve İcrası, Ürün ve/veya Hizmetlerin Pazarlama ve Satış Süreçlerinin Planlanması ve İcrası, Müşteri İlişkileri Yönetimi Süreçlerinin Planlanması ve İcrası Şirketin Sunduğu Ürün ve/veya Hizmetlere Bağlılık Oluşturulması ve/veya Arttırılması Süreçlerinin Planlanması ve/veya İcrası amacıyla Kanun'un Md.5/1 çerçevesinde açık rızanıza istinaden |
Açık Rızanıza İstinaden KVKK Md.5/1 |
Açık Rıza |
Mobil Uygulamamız Kapsamında Üye Oluyorsanız ve/veya Ürün sipariş veriyorsanız
Kişisel Veriler |
İşlenme Amaçları |
Hukuki Sebep |
Hukuki Dayanak |
Soyad, Ad, Telefon Numarası, Adres, Kişisel E-Posta Adresi Müşteri ID, Sipariş Edilen Ürün, Sipariş Tarihi, İçecek Seçimi Bilgisi, İstenmeyen Malzeme Bilgisi, Promosyon Bilgisi, Sos Seçimi Bilgisi, Sürpriz Oyuncak Seçimi, Yan Ürün Bilgisi, Sipariş Açıklaması ve Ödeme Yöntemi Bilgisi, McPuan Bilgisi |
Mal / Hizmet Satış Süreçlerinin Yürütülmesi Müşteri İlişkileri Yönetimi Süreçlerinin Yürütülmesi Mal / Hizmet Üretim ve Operasyon Süreçlerinin Yürütülmesi Mal / Hizmet Satış Sonrası Destek Hizmetlerinin Yürütülmesi |
Bir Sözleşmenin kurulması ya da ifasıyla doğrudan ilgili olması sebebiyle KVKK Md.5/2c'ye istinaden |
Ürün Satış Sözleşmesi |
Soyad, Ad, Doğum Tarihi, Cinsiyet, Telefon Numarası, Kişisel E-Posta Adresi, Şifre / Parola ve Ticari Elektronik İletişim İzni, KVK İzni Müşteri ID, Sipariş Edilen Ürün, Sipariş Tarihi, İçecek Seçimi Bilgisi, İstenmeyen Malzeme Bilgisi, Promosyon Bilgisi, Sos Seçimi Bilgisi, Sürpriz Oyuncak Seçimi, Yan Ürün Bilgisi, Sipariş Açıklaması ve Ödeme Yöntemi Bilgisi, McPuan Bilgisi |
Reklam / Kampanya / Promosyon Süreçlerinin Yürütülmesi Pazarlama Analiz Çalışmalarının Yürütülmesi Kurumsal İletişim Faaliyetlerinin Planlanması ve İcrası, Ürün ve/veya Hizmetlerin Pazarlama ve Satış Süreçlerinin Planlanması ve İcrası, Müşteri İlişkileri Yönetimi Süreçlerinin Planlanması ve İcrası Şirketin Sunduğu Ürün ve/veya Hizmetlere Bağlılık Oluşturulması ve/veya Arttırılması Süreçlerinin Planlanması ve/veya İcrası amacıyla Kanun'un Md.5/1 çerçevesinde açık rızanıza istinaden |
Açık Rızanıza İstinaden KVKK Md.5/1 |
Açık Rıza |
Ayrıca, yukarıda belirtilen kişisel verilerinize ilişkin olarak Şirketimiz, bilgi güvenliği süreçlerinin yürütülmesi, veri sorumlusu operasyonlarının güvenliğinin temini ile Şirket’in bilişim ve teknoloji alt yapısının yönetilmesi ve kanuni yükümlülüklerimizin yerine getirilmesi amaçlı faaliyetler gerçekleştirmektedir.
Kişisel Verilerinizin Aktarılması
Kişisel verileriniz KVKK md.28/1 çerçevesinde talep edilmesi halinde aydınlatma yükümlülüğü olmadan ve açık rızanız aranmadan ilgili makamlara aktarılabilir.
Bunun dışında öngörülemeyen durumlarda da kişisel verileriniz kanunlarda açıkça belirtilmiş durumlarda talep edilmesi halinde kanunlarda belirtilen kamu kurumlarına (bakanlıklar, Cumhurbaşkanlığı kurulları gibi idari makamlara) kanunda öngörülen amaç ve sınırlamalar dahilinde aktarılabilir.
Aşağıda bulunan üçüncü kişilere (yurt içinde veya yurt dışında) aktarımlar, açık rızanıza veya diğer gerekli kanuni şartların varlığına dayanarak yapılmaktadır.
Aktarılan Kurumlar |
Aktarılan Kişisel Veriler |
Aktarma Amaçları |
Çağrı Merkezi Alanında Faaliyet Gösteren Şirketler |
Soyad, Ad, Doğum Tarihi, Cinsiyet, Telefon Numarası, Kişisel E-Posta Adresi Müşteri ID, Sipariş Edilen Ürün, Sipariş Tarihi, İçecek Seçimi Bilgisi, İstenmeyen Malzeme Bilgisi, Promosyon Bilgisi, Sos Seçimi Bilgisi, Sürpriz Oyuncak Seçimi, Yan Ürün Bilgisi, Sipariş Açıklaması ve Ödeme Yöntemi Bilgisi |
Mal / Hizmet Satış Süreçlerinin Yürütülmesi Mal / Hizmet Üretim ve Operasyon Süreçlerinin Yürütülmesi Mal / Hizmet Satış Sonrası Destek Hizmetlerinin Yürütülmesi |
Franchisee McDonald’s İşletmeleri |
Soyad, Ad, Açık Adres, Telefon Numarası Müşteri ID, Sipariş Edilen Ürün, Sipariş Tarihi, İçecek Seçimi Bilgisi, İstenmeyen Malzeme Bilgisi, Promosyon Bilgisi, Sos Seçimi Bilgisi, Sürpriz Oyuncak Seçimi, Yan Ürün Bilgisi, Sipariş Açıklaması ve Ödeme Yöntemi Bilgisi |
Mal / Hizmet Satış Süreçlerinin Yürütülmesi Mal / Hizmet Üretim ve Operasyon Süreçlerinin Yürütülmesi Mal / Hizmet Satış Sonrası Destek Hizmetlerinin Yürütülmesi |
Şirket tarafından pazarlama ve müşteri ilişkileri yönetimi faaliyetlerine ilişkin hizmet alınan üçüncü kişiler (SMS ve e-posta gönderimi, Müşteri İlişkileri Yönetimi, bulut bilişim, yedekleme, yazılım desteği veren şirketler) |
Soyad, Ad, Doğum Tarihi, Adres, Cinsiyet, Telefon Numarası, Kişisel E-Posta Adresi, Şifre / Parola ve Ticari Elektronik İletişim İzni, KVK İzni Müşteri ID, Sipariş Edilen Ürün, Sipariş Tarihi, İçecek Seçimi Bilgisi, İstenmeyen Malzeme Bilgisi, Promosyon Bilgisi, Sos Seçimi Bilgisi, Sürpriz Oyuncak Seçimi, Yan Ürün Bilgisi, Sipariş Açıklaması ve Ödeme Yöntemi Bilgisi |
Reklam / Kampanya / Promosyon Süreçlerinin Yürütülmesi Pazarlama Analiz Çalışmalarının Yürütülmesi Kurumsal İletişim Faaliyetlerinin Planlanması ve İcrası, Ürün ve/veya Hizmetlerin Pazarlama ve Satış Süreçlerinin Planlanması ve İcrası, Müşteri İlişkileri Yönetimi Süreçlerinin Planlanması ve İcrası Şirketin Sunduğu Ürün ve/veya Hizmetlere Bağlılık Oluşturulması ve/veya Arttırılması Süreçlerinin Planlanması ve/veya İcrası amacıyla |
Yazılım ve Bilişim Teknolojisi Hizmetleri veren şirketler |
Soyad, Ad, Doğum Tarihi, Adres, Cinsiyet, Telefon Numarası, Kişisel E-Posta Adresi, Şifre / Parola ve Ticari Elektronik İletişim İzni, KVK İzni Müşteri ID, IP Adresi, Sipariş Edilen Ürün, Sipariş Tarihi, İçecek Seçimi Bilgisi, İstenmeyen Malzeme Bilgisi, Promosyon Bilgisi, Sos Seçimi Bilgisi, Sürpriz Oyuncak Seçimi, Yan Ürün Bilgisi, Sipariş Açıklaması ve Ödeme Yöntemi Bilgisi |
Bilgi Güvenliği Süreçlerinin Yürütülmesi Veri Sorumlusu Operasyonlarının Güvenliğinin Temini Şirket’in Bilişim ve Teknoloji Alt Yapısının Yönetilmesi (web sitesi hizmetleri alınması dahil) amacıyla |
kişisel verileriniz aktarılabilir.
Kişisel Verilerin Elde Edilme Yöntemleri
Kişisel verileriniz; internet, e-posta, mobil cihaz gibi dijital ortamlarda otomatik ya da kısmen otomatik yöntemlerle elde edilmektedir.
Kişisel Verilerinizle İlgili Haklarınız
İlgili kişiler kişisel verilerine ilişkin haklarını kullanmak için öncelikle veri sorumlusuna başvurmak zorundadırlar. Kanunun 14'üncü maddesine göre Kişisel Verileri Koruma Kurulu'na doğrudan şikâyette bulunulamaz.
Kanun uyarınca kişisel verilerinizle ilgili olarak
haklarınızı veri sorumlusuna başvurarak kullanabilirsiniz.
Veri Sorumlusuna Başvuru Yöntemi
Başvurunuzu
yapabilirsiniz.
Başvuru yapılırken uyulması gereken usul ve esaslar hakkındaki daha detaylı bilgiye Kişisel Verileri Koruma Kurumu'nun " Veri Sorumlusuna Başvuru Usul ve Esasları Hakkında Tebliğ " ile ulaşabilirsiniz.
ANADOLU RESTORAN İŞLETMELERİ LİMİTED ŞİRKETİ
KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI AÇIK RIZA METNİ
Anadolu Restoran İşletmeleri Limited Şirket (“Şirket”) tarafından, 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“KVKK”) tahtında tarafıma sunulan Aydınlatma Metnini okudum ve anladım.
Kimlik, iletişim, pazarlama, müşteri işlem, işlem güvenliği bilgilerimin: (Soyad, Ad, Doğum Tarihi, Cinsiyet, Telefon Numarası (Mobil), Kişisel E-Posta Adresi, IP Adresi, Şifre / Parola ve Ticari Elektronik İletişim İzni, KVKK İzni, Müşteri ID, Sipariş Edilen Ürün, Sipariş Tarihi, İçecek Seçimi Bilgisi, İstenmeyen Malzeme Bilgisi, Promosyon Bilgisi, Sos Seçimi Bilgisi, Sürpriz Oyuncak Seçimi, Yan Ürün Bilgisi, Sipariş Açıklaması ve Ödeme Yöntemi Bilgisi, Kullanılan Fırsat ve Kampanyalar dahil olmak üzere) Reklam / Kampanya / Promosyon Süreçlerinin Yürütülmesi, Pazarlama Analiz Çalışmalarının Yürütülmesi, Kurumsal İletişim Faaliyetlerinin Planlanması ve İcrası, Ürün ve/veya Hizmetlerin Pazarlama ve Satış Süreçlerinin Planlanması ve İcrası, Müşteri İlişkileri Yönetimi Süreçlerinin Planlanması ve İcrası ve Şirketin Sunduğu Ürün ve/veya Hizmetlere Bağlılık Oluşturulması ve/veya Arttırılması Süreçlerinin Planlanması ve/veya İcrası ve bu kapsamda elektronik ticari iletilerin (telefon, SMS, MMS, e-posta (matbu veya kişiselleştirilmiş) veya diğer şekillerde) gönderiminin sağlanması amacıyla, kişisel verilerimin Şirket tarafından işlenmesini kabul ederim.
Yukarıda belirtilen amaçlarla ve bilgi güvenliği süreçlerinin yürütülmesi, veri sorumlusu operasyonlarının güvenliğinin temini ile Şirket’in bilişim ve teknoloji alt yapısının yönetilmesi amaçlarıyla Şirket’in, kişisel verilerimi, açık rızama binaen yurt içinde veya yurt dışında; Şirket’in pazarlama ve müşteri ilişkileri yönetimi, yazılım ve bilgi teknolojileri faaliyetlerine ilişkin hizmet alınan üçüncü kişiler ile (SMS ve e-posta gönderimi, Müşteri İlişkileri Yönetimi, reklam ajansları, bulut bilişim, yedekleme, yazılım desteği veren şirketler) paylaşabileceğini ve/veya bu kişilere erişme açabileceğini kabul ederim.
• Sipariş vermek istediğin ürünleri sepetine ekle
• Ödeme yöntemi olarak, Online Kredi Kartı veya BKM Express’i seç
• Temassız Teslim Al seçeneğini işaretle
• Siparişini kapına bırakıp zilini çalalım
• Gönül rahatlığıyla McDonald’s lezzetinin keyfini yaşa
Lütfen Aydınlatma Metni’ni ve Açık Rıza Beyanı’nı okuyup anladığınızı kabul edin.
Lütfen Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Aydınlatma Metni’ni okuyup anladığınızı kabul edin.